خدمات مرکزی ایران رادیاتور


خدمتی در جهت کارکرد بهینه و بی عیب پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج دیواری، یکی از اجزا اصلی و اساسی خانه شماست. شما برای تأمین گرمای خانه و آب گرم مورد نیازتان در زمستان و تابستان  به سیستم گرمایشی همچون پکیج دیواری نیاز دارید.

بازدید و سرویس سالانه پکیج دیواری ایران رادیاتورشما به کارکرد صحیح و بی‌عیب و نقص آن در تمامی طول سال کمک خواهد کرد. انجام سرویس پکیج ایران رادیاتوربه‌صورت منظم منجر به کاهش ریسک ازکارافتادگی آن در فصول سرد سال و همچنین موجب افزایش طول عمر مفید پکیج شما می‌گردد.

متخصصان و تعمیرکاران باتجربه و زبده خدمات مرکزی همگی مورد تائید مراکز فنی و حرفه‌ای بوده و دارای مدارک ایمنی و حفظ اصول تعمیرات می باشند. در صورت تماس با مراکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتورما سراسر تهران و کرج، کارشناسان فنی ما آماده انجام هرگونه خدمات سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتورشما بوده و علاوه بر آن مشاوره‌های ارزشمندی در خصوص نحوه نگهداری از پکیج دیواری ایران رادیاتوربرای کارکرد بهینه‌تر این سیستم گرمایشی به شما ارائه خواهند داد.

ما به‌عنوان مرکز تخصصی تعمیرات پکیج دیواری ، خدمات تعمیرات در خصوص از کار افتادگی پکیج را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

نمایندگی تعمیرات پکیج رادیاتور گرمای خدماتی لذت بخش

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور سال‌هاست که به نگهداری، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور مشغول است. همان‌طور که می دانید ایران رادیاتور یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده پکیج گرمایشی دیواری و زمینی است که از سال ۱۳۵۸ در تهران شروع به کار کرده و هرساله با گسترش دانش خود توانسته است قدم به عرصه‌های جدید بگذارد که توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد. به‌نحوی‌که نامی آشنا در صنعت گرمایش بوده و تمام مردم ایران با آن آشنایی کامل دارند و از محصولات آن استفاده کرده‌اند. ایران رادیاتور علاوه بر استفاده داخلی بخش گسترده‌ای از تولیدات خود را به خارج از مرزهای ایران صادر می‌کند.

لازم به ذکر است که یکی از دلایل موفقیت ایران رادیاتور ارائه خدمات پس از فروش تولیدات ز طریق نمایندگی های رسمی ایران رادیاتور است. در تمام دنیا هم اگر ۴۰ درصد توان کاری در زمینهٔ تولید و عرضه لوازم و محصولات شود، ۶۰ درصد باقی‌مانده را صرف ارائه خدمات و تعمیرات محصولات خود می‌کنند و این‌ یکی از اصول اصلی کار در بازار پر رقابت امروز است.

خدمات مرکزی ایران رادیاتور

خدمات مرکزی ایران رادیاتور